Banner v záhlaví
Banner v záhlaví
Banner v záhlaví

Libanon: ministerstvo turismu sází na efektivní reklamní kampaň

Libanon: ministerstvo turismu sází na efektivní reklamní kampaň

Se záměrem rozpohybovat po několika letech úpadku cestovní ruch v zemi spustilo libanonské ministerstvo turismu v červnu propracovanou kampaň, jež cílí primárně na libanonské expaty. Vizuální prezentace místních hor, pláží a turistických atrakcí vyvolávají reminiscence na první polovinu sedmdesátých let, kdy Libanon v zahraničí platil za „Švýcarsko Orientu“.

  • Libanon má kvalitní turistickou infrastrukturu, kromě přírodních krás a památek nabízí také bohaté kulturní vyžití
  • Zhruba tři čtvrtiny návštěvníků země cedrů se tradičně rekrutují z velmi početné libanonské diaspory
  • Libanon je nicméně lákadlem i pro Zápaďany a nejnověji se objevuje zájem turistů z vybraných asijských států

Related posts